Mjesto za sve maketarske teme i dileme
|
| Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu |
| Autor |
Poruka |
| Ferrarijevac
 | | Član od: 13 Kol 2011 | | Poruke: 143 | |
|
Upisano: Pet Kol 31, 2012 9:38 pm Naslov poruke: Ferrari California |
|
|
Evo još jedne makete, meni možda najdražeg Ferrarija, iznimno sam zadovoljan kako je na kraju ispala, mislim da mi je to najbolja maketa do sad, te sam pogotovo zadovoljan sa farbanjem karoserije jer sam napokon našao način kako da se ne vide tragovi kista, pa sam eto s tim novootkrivenim načinom morao popraviti i Enza i 458 Italiju pa ću i te slike dodati u pripadajuće teme

Ferrarijevac: poruka promijenjena dana: Pet Kol 31, 2012 11:20 pm; prepravljeno ukupno 1 puta |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| Karaya
 | | Član od: 21 Lis 2005 | | Poruke: 2103 | | Mjesto: Velika Gorica |
|
Upisano: Pet Kol 31, 2012 10:01 pm Naslov poruke: |
|
|
Ja sam totalni laik za vozila, ali po ovome vidim da si odradio kako ti je kolega savjetovao u prijasnjem postu i ova unutrasnjost izgleda PUNO stvarnije i ljepse.
Daj nabaci neki Ferrari tano iz '20tih ili '30tih proslog stoljeca
Ili mozda koji Bugatti  _________________ Vedran |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| Ferrarijevac
|
Upisano: Pet Kol 31, 2012 10:16 pm Naslov poruke: |
|
|
| [quote="Karaya"] heheh možda i bi ali ih je jako teško nabaviti a i skupe su, jednog dana možda |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| PowerPlant
 | | Član od: 02 Svi 2007 | | Poruke: 3206 | | Mjesto: Zagreb |
|
Upisano: Sub Ruj 01, 2012 2:47 pm Naslov poruke: |
|
|
Ovo je stvarno fenomenalno ako je farbano kistom
Sve u svemu, sasvim solidan rad
Inače, koliko znam, Ferrari je prvi auto proizveo tek tamo negdje nakon 2. svjetskog rata tako da modela iz 20-ih i 30-ih baš i nema  _________________
 |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| Shinobi
 | | Član od: 05 Pro 2007 | | Poruke: 1981 | | Mjesto: Rijeka |
|
Upisano: Sub Ruj 01, 2012 2:50 pm Naslov poruke: |
|
|