Mjesto za sve maketarske teme i dileme
|
| Vidi prethodnu temu :: Vidi sljedeću temu |
| Autor |
Poruka |
| jastreb11
| | Član od: 24 Ožu 2015 | | Poruke: 18 | | Mjesto: Slavonski Brod |
|
Upisano: Pet Tra 17, 2015 6:46 am Naslov poruke: 1:35 Patton |
|
|
Evo jedne slike pattona.
Ostale su jos samo sitnice za napraviti i lakiranje.
Poslikat cu ga kad sve završim. |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| KuKŁiNsKi
| | Član od: 03 Kol 2014 | | Poruke: 160 | | Mjesto: Dežela |
|
Upisano: Sub Tra 18, 2015 12:56 am Naslov poruke: |
|
|
| ljepa osnova za neki dobar weathering (: |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| jastreb11
|
Upisano: Ned Tra 19, 2015 12:39 pm Naslov poruke: |
|
|
| KuKŁiNsKi Napisao/la: | | ljepa osnova za neki dobar weathering (: |
Nije mi jasno čemu ovaj tužni smajlić. Da ste pročitali moje predstavljanje vidjeli bi ste da sam početnik u maketarstvu. Više Vas neću gnjaviti mojim radovima.
Evo slike gotovog Pattona
 |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| XVI
 | | Član od: 28 Kol 2012 | | Poruke: 215 | | Mjesto: Slavonski Brod |
|
Upisano: Ned Tra 19, 2015 3:22 pm Naslov poruke: |
|
|
| jastreb11 Napisao/la: | | KuKŁiNsKi Napisao/la: | | ljepa osnova za neki dobar weathering (: |
Nije mi jasno čemu ovaj tužni smajlić. Da ste pročitali moje predstavljanje vidjeli bi ste da sam početnik u maketarstvu. Više Vas neću gnjaviti mojim radovima.
|
Mislim da koleg nije mislio nista lose, nego je samo obrnio smajlic "( :" umjesto ": ).... Samo vi slikajte radove bas mi je drago da se stavljaju slike iz naseg malog pustog grada .... Cini mi se da su vam radovi sve bolji i bolji. Sad ne znam jel maketa sjajna samo zbog slika ili je sjajna zbog laka al matirajte ju i lupite neko blato prasinu na njega i bit ce odlican  _________________ "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein
XVI: poruka promijenjena dana: Ned Tra 19, 2015 5:32 pm; prepravljeno ukupno 1 puta |
|
| Natrag na vrh |
|
 |
| jastreb11
|